نحوه چسباندن ناخن مصنوعی با 5 مرحله ساده در خانه
با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید!

آمار مطالب

کل مطالب : 86
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هفتاد رنگ و آدرس 70rang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سارینا
تاریخ : شنبه 10 تير 1402
نظرات

چسباندن ناخن مصنوعی

اولین ناخن مصنوعی به شکل امروزی در آمریکا و توسط یک دندان ‌پزشک ابداع شد. همان روش، امروزه همچنان محبوب ‌ترین روش بوده و استفاده از وسایل دندان پزشکی، هنوز در کار کاشت ناخن ضروری هستند. برای استفاده و چسباندن ناخن مصنوعی باید ظرافت یک دندان ‌پزشک را داشته باشید و به ریزترین نکات و نقاط توجه کنید. ناخن‌های مصنوعی آماده، هر روز کیفیت بهتری پیدا می‌کنند و بهتر است با آن‌ها آشنا شوید.

اغلب دختران، به چسباندن ناخن مصنوعی تمایل دارند و این خواسته بی‌ دلیل نیست. خانم‌ها بین ناخن مصنوعی و کاشت ناخن، معمولاً ناخن مصنوعی را انتخاب می‌کنند و این انتخاب درست ‌تری است. اما چسباندن ناخن مصنوعی چگونه انجام می‌شود؟

تفاوت ناخن مصنوعی و کاشت ناخن

ضررهای چسباندن انواع ناخن مصنوعی به مراتب کمتر از انواع کاشت ناخن است. همچنین طریقه چسباندن ناخن مصنوعی آسان‌ تر از نحوه کاشت ناخن است. اگر خانم ‌ها به درستی از ناخن مصنوعی استفاده کنند و نحوه چسباندن ناخن مصنوعی را بدانند، دچار هیچ مشکلی نمی ‌شوند ولی کاشت ناخن به‌هیچ ‌وجه روش بدون آسیبی نیست. به همین دلیل چسباندن ناخن مصنوعی و تشویق خانم‌ها به استفاده از آن می‌تواند کار درست و حرفه‌ای تری باشد.

مواد به کار رفته در روش کاشت ناخن هم برای ناخن کار و هم برای مشتری بسیار خطرناک هستند. همچنین قرار داشتن طولانی در معرض اشعه uv نیز برای هر دو خطرناک و مضر است. هر چند کاشت ناخن به دلیل زیبایی و ظاهر طبیعی که به ناخن می‌دهد، بسیار محبوب است ولی کاشت ناخن استاندارد با بهترین مواد اولیه و در شرایط بسیار متفاوت، با چیزی که در ایران شاهد آن هستیم، انجام می‌شود. در چنین وضعی بهتر است که چسباندن ناخن مصنوعی را به هر روش دیگری ترجیح دهید.

چسباندن ناخن مصنوعی

انواع ناخن مصنوعی

ناخن مصنوعی طرح دار اکریلیکی یکی از پرفروش‌ترین انواع ناخن‌های مصنوعی است.

دیگر ناخن مصنوعی پرطرفدار بازار ناخن، سولار است که اکریلیکی است ولی مقاوم‌تر از اکریلیک معمولی است. ناخن سولار شبیه به مانیکور فرنچ است که می‌توان یک لایه ناخن الانزا نیز روی آن استفاده کرد تا ظاهر طبیعی‌تری پیدا کند. این ناخن‌ها بی‌رنگ نیستند و به همین دلیل، برای بسیاری از مواقع بهترین انتخاب‌اند و چسب و رنگ زیر آن‌ها دیده نمی‌شود.

ناخن مصنوعی ابریشمی، از فایبرگلاس و ابریشم ساخته می‌شود و حالت طبیعی و باکیفیتی دارد.

ناخن مصنوعی بی‌رنگ نیز، گزینه دیگری است که هنگام خرید دارید. ناخن‌های بی‌رنگ، کیفیتی شبیه به ژل و ناخن طبیعی دارند. البته اگر بتوانید چسب را به خوبی بین ناخن طبیعی و مصنوعی بزنید. ناخن‌های مصنوعی بی‌رنگ، از مواد مختلف مانند سیلیکون، ژله و پلاستیک ساخته می‌شوند که قیمت متفاوتی دارند. ناخن‌های مصنوعی بی‌رنگ را می‌توان با لاک کامل کرد. با استفاده از ناخن‌های مصنوعی نیازی به روش کاشت ناخن نیست. ناخن‌های کاشته شده و چسبیده شده با اشعه به راحتی جدا نمی‌شوند ولی ناخن‌های مصنوعی موقتی به راحتی و هر وقت بخواهید جدا می‌شوند. با کمی استون و نخ می‌توان ناخن مصنوعی را جدا کرد.

انواع ناخن مصنوعی

ناخن مصنوعی ژله ای

آخرین نوع ناخن مصنوعی ژله ای است. دو نوع ناخن مصنوعی ژله ای وجود دارد. طریقه چسباندن ناخن مصنوعی ژله ای که به آن کاشت می گویند، به کمک اشعه است. ناخن ژله ای یکی از روش‌های کاشت ناخن به حساب می آید و نمی‌شود در خانه آن را انجام داد. در این روش با زدن ژل لایه لایه و خشک کردن با دستگاه، ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی شکل گرفته و اضافه می‌شود. عمر مواد پس از خشک شدن زیاد است ولی با بلند شدن ناخن طبیعی، ناخن مصنوعی نیز بالا آمده و شکل بدی پیدا می‌کند که پس از دو هفته نیاز به کاشت دوباره ژل و ترمیم ناخن هست.

به این دلایل، روش قدیمی چسباندن ناخن مصنوعی، همچنان بهترین و سالم‌ترین روش برای بهبود شکل و فرم ناخن است. ناخن مصنوعی را می‌توان با کیفیت، رنگ‌بندی و طرح‌های مختلف و آماده، خریداری کرد. در ادامه تعدادی از باکیفیت‌ترین مارک‌های ناخن مصنوعی معرفی شده که می‌توان از آن‌ها بهترین ناخن‌ها را خرید.

ناخن مصنوعی ژله ای

بهترین مارک‌ ناخن مصنوعی موجود در بازار

هر چند در بازار ایران ممکن است، بسیاری از ناخن‌های مصنوعی معروف پیدا نشوند اما دانستن نام آن‌ها خالی از لطف نیست.

ناخن مصنوعی STATIC NAILS

STATIC NAILS ناخن مصنوعی کلاسیک و کوتاه که برای دست و پا، در سایزهای مختلف در بازار موجود بوده و کار چسباندن ناخن را بسیار آسان کرده است.

ناخن مصنوعی کیس (Kiss)

Kiss نام شرکت دیگری است که ناخن‌های مصنوعی ساخته و عرضه می‌کند. می‌توانید در بین محصولات کیس همه نوع و همه سایز ناخن مصنوعی پیدا کنید. کیفیت بالا و رنگ طبیعی و فرم عالی ناخن‌های کیس باعث شده که این شرکت جزو پرفروش‌ترین سازندگان ناخن مصنوعی و چسب‌های ناخن در دنیا شود. پکیج Kis شامل چسب مایع و چسب کاغذی با کیفیت است که می‌تواند در زمان چسباندن ناخن مصنوعی صرفه‌جویی کرده و کیفیت پایانی بهتری به خانم‌ها بدهد.

شرکت Kiss-im press

Kiss-im press یکی از زیرمجموعه‌های شرکت Kiss است ولی محصولات متفاوتی دارد. شرکت کیس ایم پرس ناخن‌هایی تولید کرده است که نیاز به استفاده از چسب نداشته و حتی در تاکسی و بیرون از خانه می‌توان آن‌ها را روی انگشتان نصب کرد. البته این ناخن‌ها برای یک روز مناسب هستند ولی کیفیت بسیار خوبی داشته و پایه ناخن اصلی را خراب و آغشته به مواد شیمیایی نمی‌کنند.

شرکت Magic Press – Press On

ناخن‌های مصنوعی شرکت dashing diva جزو بهترین ناخن‌های مصنوعی بازار رده بندی می‌شوند. این مارک ناخن درخشش و براقیتی را بدون نیاز به دستگاه uv به ناخن‌ها می‌دهد. ضد آب بودن ناخن مجیک پرس، از ویژگی‌های مهم ناخن این شرکت است و کیفیت بسیار خوبی دارد. ناخن‌های مجیک پرس را می‌توان تا 7 روز استفاده کرد و در آن از مواد سازگار با محیط زیست استفاده شده است.

بهترین مارک‌ ناخن مصنوعی

وسایل مورد نیاز برای چسباندن ناخن مصنوعی

پکیج مخصوص چسباندن ناخن مصنوعی شامل چسب، ناخن و بافر است ولی وسایل معمول کیف آرایش و اصلاح خانم‌ها نیز ممکن است لازمتان شود. بنابراین بهتر است قبل از شروع چسباندن ناخن مصنوعی در خانه این وسایل را تهیه کرده باشید.

  • ابزار مانیکور ناخن
  • لاک پاک‌کن
  • پنبه یا پد کتانی
  • ناخن‌گیر، کاتر ناخن
  • انواع سوهان
  • چند بافر ناخن
  • چسب ناخن
  • گوش پاک‌کن
  • قیچی

برای چسباندن ناخن مصنوعی بهتر است از چسب مخصوص ناخن مصنوعی که تاریخ نگذشته و سالم باشد، استفاده شود. همچنین بهتر است حدود 24 ساعت، از مانیکور کردن ناخن‌ها گذشته باشد.

چسباندن ناخنها

آموزش چسباندن ناخن مصنوعی در 5 گام

با هر ناخن مصنوعی که در اختیار دارید، حداقل باید 5 کار را برای چسباندن ناخن مصنوعی انجام دهید تا به کیفیت مطلوب برسید.

1- مرتب کردن ناخن‌های طبیعی

برای مرتب کردن ناخن‌ها، بهتر است با استفاده از قلم مانیکور شروع به تمیز کردن گوشت و پوسته اضافی دور ناخن یا کوتیکول‌ها کنید. این کار امکان دارد دردناک باشد. می‌توانید کمی اسپری بی‌حس کننده به اطراف ناخن بزنید و یا دست و پا را چند دقیقه در آب گرم قرار دهید و سپس شروع به کوتیکول برداری کنید.

پس از تمیز کردن اطراف ناخن، سعی کنید با پنبه، لاک پاک‌کن و بافر، سطح ناخن را کاملاً تمیز و درخشان کنید.

پس از اطمینان از تمیز شدن سطح ناخن‌ها، با کمک ناخن‌گیر و سوهان، شروع به حذف قسمت‌های اضافه ناخن و مرتب کردن نوک ناخن کنید. 

2- خشک کردن ناخن

پس از تمیز کردن کامل سطح ناخن و گرفتن کوتیکول ها و سوهان زدن، باید ناخن‌ها را شسته و کاملاً خشک کنید. خشک شدن ناخن‌ها قبل از چسب مهم‌ترین مرحله در چسباندن ناخن مصنوعی است. حتی کمی رطوبت می‌تواند تمام زحمات شما را خراب کند. افتادن ناخن‌های مصنوعی در اداره یا مهمانی بدترین اتفاقی است که نباید هیچ‌وقت خانم‌ها آن را تجربه کنند.

3- انتخاب ناخن مصنوعی

از بین ناخن‌هایی که خریدید، باید هر کدام که می‌خواهید را انتخاب کرده و آن‌ها را مرتب روی میزتان قرار دهید. میز کارتان نباید در معرض باد و یا نور شدید باشد.

4- چسباندن ناخن مصنوعی با چسب قطره‌ای

مقداری چسب بر روی سطح ناخن بریزید و بلافاصله ناخن مصنوعی را روی انگشت مورد نظر قرار داده و 30 ثانیه آن را فشار دهید. چسب قطره‌ای مخصوص ناخن بهترین چسب برای چسباندن ناخن مصنوعی است.

5- فینیشینگ

در آخرین مرحله از چسباندن ناخن مصنوعی نوبت به چک کردن همه چیز و تمیز کردن چسب اضافی یا لک‌هاست. یک گوش پاک‌کن برداشته و با آن، رشته‌های چسب را از لابه‌لای ناخن‌ها تمیز کنید. با قیچی ناخن‌ها را اصلاح کرده و به شکل و اندازه طبیعی و مورد علاقه‌تان درآورید. سپس با سوهان و بافر لبه‌های ناخن‌ها را با کمترین فشار صیقل داده و تمیز کنید. مراقب باشید که ناخن‌ها را با فشار خراب نکنید و مجبور به تکرار مراحل نشوید. برای رسیدن به بهترین کیفیت، از چسب به اندازه کافی استفاده کنید. اگر چسب کمی بیشتر یا کمتر از حد درست باشد، به مشکل برمی‌خورید. یک قطره چسب با کیفیت، برای هر ناخن کافی است.

عوارض ناخن مصنوعی و چسب ناخن

مراحل مختلف چسباندن ناخن مصنوعی به خصوص اگر با رعایت بهداشت انجام نشود، کمی خطرناک است. توصیه می‌شود که برای کارهای ناخن از وسایل شخصی و اختصاصی خودتان استفاده کنید. استفاده از وسایل دوستان و همکاران یا استفاده از وسایل آلوده در سالن‌ها، می‌تواند به عفونت و درد منتهی شود. شایع‌ترین خطرات روش‌های نادرست چسباندن ناخن شامل عفونت‌های قارچی، اگزمای پوستی، بروز ترک و شکاف، تغییر رنگ ناخن، التهاب اطراف ناخن، شل شدن ناخن‌های طبیعی و خارش و سوزش دور ناخن‌هاست.

به یاد داشته باشید که ناخن مصنوعی را با لاک هم می‌توان چسباند. در بعضی از مواقع با توجه به شرایط موجود می‌توان از لاک استفاده کرد. پس از زدن کمی لاک، ناخن مصنوعی را روی ناخنتان فشار دهید و نگه دارید تا لاک ناخن کمی خشک شود. پاک کردن و کندن ناخن، پس از استفاده با لاک، راحت‌تر از چسب است. البته مهم است که از بهترین مارک لاک ناخن استفاده کرده باشید.

به‌هیچ‌وجه از چسب قطره‌ای صنعتی و فوری همه‌کاره برای چسباندن ناخن استفاده نکنید. چسب‌هایی که مخصوص ناخن نیستند امکان دارد باعث آسیب به بافت ناخن شوند یا پوست اطراف ناخن را خراب کنند. همچنین چسب می‌تواند باعث ایجاد حساسیت شدید و عفونت شود. چسب‌های صنعتی ناخن‌ها را نازک کرده و مواد معدنی ناخن را می‌سوزانند. چسب‌های خیلی قوی مواد طبیعی و بافت ناخن را خشک کرده و ناخن‌ها را از بین می‌برند. بخارات چسب‌های نامناسب به لایه‌های زیرین ناخن نفوذ کرده و باعث بروز عوارض خطرناکی می‌شوند.

چسب مخصوص

طریقه چسباندن ناخن مصنوعی ژله ای

ناخن‌های ژله ای دو نوع هستند. یک نوع از ناخن‌های ژله ای فقط با اشعه uv  چسبیده می‌شوند. برای استفاده از این ناخن‌ها باید دستگاه رومیزی اشعه را داشت.

نوع دیگری از ناخن‌های ژله ای که با تازگی به بازار آمده‌اند، با گرما قسمت ژله ای پشت ناخن کمی ذوب شده و می‌توانید آن را بارها بچسبانید و جدا کنید. این ناخن‌ها بسیار عالی بوده و مقرون به صرفه هستند.

در واقع این گروه از ناخن‌های مصنوعی در قسمت پشتی حاوی ژل هستند که مثل چسب عمل می‌کنند. برای استفاده از آن‌ها باید با سشوار ناخن را گرم کرده و روی انگشت و ناخن قرار داده و کمی آن را فشار دهید. پس از چند ثانیه ژله خشک شده و ناخن مصنوعی به ناخن طبیعی می‌چسبد.

روش جدا کردن ناخن‌های ژله ای نیز با سشوار است. با کمی گرم کردن، ژل گرم و شل شده و می‌توان ناخن‌ها را جدا کرد. ناخن‌های جدید ژله ای بسته به کیفیتی که دارند می‌توانند بارها استفاده شوند. می‌توان برای کار با این نوع ناخن، از سشوار و گرم‌کننده کوچک‌تر که مخصوص ناخن است، استفاده کرد.

نحوه چسباندن ناخن مصنوعی ژله ای در هر صورت با گرماست. مراقب باشید که حرارت به ناخن‌ها و پوست دست آسیب نزند. اگر برای بار اول از ناخن ژله ای استفاده می‌کنید ابتدا با گرمای کم سشوار آغاز کنید که با درجه حرارت ذوب ژل کاملاً آشنا شوید. کار کردن با ناخن‌های ژله ای بسیار آسان است.

نتیجه‌ گیری

ناخن مصنوعی موقتی و فوری، هزینه کمی داشته و بسیار ارزان است. سایر روش‌های کاشت ناخن، بسیار گران هستند. اگر می‌خواهید در خانه، ناخن‌های خود را تزئین کنید، بهترین روش چسباندن ناخن مصنوعی است. کاشت ناخن در خانه بدون روش‌های سالنی و تجهیزات امکان‌پذیر نیست و بهتر است به استفاده از ناخن‌های مصنوعی و چسب ناخن ادامه دهید. در طول ماه، چند هفته اجازه دهید ناخن‌ها حالت طبیعی داشته باشند و هوا بخورند. ناخن‌ها نیاز به تغذیه دارند و می‌توانند از نور و مواد معدنی استفاده کنند. استفاده از ناخن‌های مصنوعی برای یک یا دو هفته در ماه، بهترین روش استفاده از ناخن مصنوعی است.



تعداد بازدید از این مطلب: 124
موضوعات مرتبط: آرایش صورت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید! آرایشی و زیبایی، نقد و بررسی محصولات آرایشی بهداشتی، بروزترین مطالب برای انتخاب بهترین محصولات آرایشی بهداشتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود